tirsdag 16. juni 2009

Fascination


Det skjer mye i livet mitt om dagen og det meste går riktig vei igrunn.
På søndag var jeg og Zana i Korsvika og jeg fikk være modell for en dag. Det var kjempegøy :) Hun er sååå flink! :)
Igår fikk bloggjobben jeg søkte på i studentbyEN noe som blir superspennende,men også litt skummelt!
Tenk at jeg får betalt for å gjøre noe jeg liker så godt :) Nå sitter jeg å idemyldrer litt om hva jeg ønsker å gjøre, for det er alltid greit med en plan!
Igår skrev jeg også under for Sverresborg, så det blir mye håndball fremover. Jeg er motivert til å komme i bedre form, men det er et blodslit og en lang vei frem mot målet! Denne uken har jeg fri og skal pakke og være med venner på dagtid og trene på kveldstid. Ellers vet jeg ikke helt hva jeg skal neste uke, og siste uken u juni skal jeg jobbe i barnehagen her oppe :)
Jeg har masse å se frem til og det er godt :)

Ingen kommentarer: