fredag 12. juni 2009

It`s a Beautiful day


Feriepengene tikket inn fra sør og nord idag og det feiret jeg og min kjære samboer, Mai, med å spise Norges beste frokost på Rica Nideleven hotell.
Vi har de siste dagene utarbeidet en liste over ting vi skal gjøre sammen før vi flytter fra hverandre.
Idag har vi fått gjort to av tingene. Først spiste vi frokost på Nidelven!( gjett hva! Vi fikk chamagne til frokosten!!).. Så etter å ha rullet hjem ble det en times tid på sofaen før vi inntok Pirbadet i god stil. Bikinien satt som aldri før(grunnet noe høyt matinntak tidligere på dagen)! På Pirbadet koste vi oss, og lekte Baywatch i Bølgebassenget, og trente på brystsvømming.. Etter å kommet ren og pen fra svømmehallen rakk jeg bare en halvtimes tid hjemom før styrke/løpetreing ventet på meg på Nidarø! Et sant slit, men lenge siden det har vært så godt med helg!

Dette er de resterende påvfundene jeg og Mai har kommet frem til at vi skal gjennomføre sammen:
-Besøke Munkholmen
-Ta trikken og gå tur i Bymarka
-Kakesøndag på Mormors
-Vinne i lotto! :)

Imorgen skal jeg på Shopping med Silje, Ulla mi! Åhh Jeg gleder meg max!
Har laget en ønskeliste over ting jeg ønsker meg også :
- Rosa Bergans jakke
-Speilrefleks kamera
-Håndball
-Joggesko
-Håndballsko
-Treningstskjorter
-Sokker! haha
-En superfin kjole.... :)
Og i tillegg burde jeg komme meg til frisøren snart.
Det ser stygt ut for de feriepengene gitt!

Utkjørt etter trening hver dag denne uken, så svikter Disney Channel og inntar senga <3

Ingen kommentarer: