onsdag 17. juni 2009

Travel er et annet ord for drittsekk


Jeg har akkurat funnet bibelen alle jenter har ønsket seg. Rådene, svarene og tingene vi helst ikke vil vite er samlet i en bok. Her finnes ikke mosevers, men veiledning og arbeidsoppgaver. Boken ”Han er faktisk ikke interessert” er like enkel som den er genial. Vi jenter tenker altfor mye… (Jeg blir nesten flau når jeg tenker over det..) Og hovedsakelig dreier tankene seg om det motsatte kjønn. Gutten vi bare ikke kan glemme. Han er så nær, men på den andre siden så fjern som det overhode er mulig å komme. Jeg blir flau når jeg tenker på alt jeg har gjort for disse mennene opp gjennom årene. Tenk hvis jeg f. eks hadde jogga alle de timene jeg hadde brukt på å tenke det motsatte kjønn. Da hadde jeg lett vunnet Birkebeinern for å si det sånn. Men sånn gikk det da ikke. Her ligger jeg som et slakt på sofaen med et øye på tvèn der fruene i Wisteria Lane krangler om ja nettopp mannfolk og det andre prøver å plukke opp råd fra ”bibelen”.
Jeg fant et spørsmål i boken det stod fra Jorun på .. Jeg tror de seriøst har forvekslet navn eller noe. Det er min situasjon. Noen har stjelt min kjærlighetssituasjon…. Eller så finnes det en til der ute med et like tragisk kjærlighetsliv som meg. Jeg velger å gamble på det siste… Så slipper jeg å føle meg så ensom.
Jeg har lært følgende av to kapitler lesing:
-En unnskyldning er en høffelig avvisnng.
-Jeg skal ikke la meg lure til å be ham ut. Hvis han liker meg, spør han selv.
-Travel er et annet ord for drittsekk
-Hvis han ikke ringer er det fordi han ikke tenker på meg.
-Jeg fortjener i det miste en lusen telefon.
Rådene er gode å ta med seg. Jeg tar meg selv i å ha vært dum og naiv litt for lenge.
Tankevekker:
Hvis jeg virkelig har lyst til å finne på noe med en jeg liker får jeg det til tiltross for at jeg har 5 treninger i uka og studerer på heltid! Det handler bare om prioritering!
-Kjærlighetsbrev mottas med takk!
Gi Kudos til denne saken!

Ingen kommentarer: