tirsdag 10. juni 2008

"You`ll never walk alone Silje...."



Du og jeg silje vi er en rar historie gitt..
Silje har det siste halvåret vært min høyre hånd med tilnavnet ”morsan”. Og i det ligger det mye.. Hun vet hva jeg skal til enhver tid og har passet på at jeg har kommet meg på skolen..
Hun tok over stillingen som mamman min etter at jeg har vært uten det i snart 15 år.. Så det var på tide at noen kunne gi meg en hjelpende hånd. Denne Silje møtte jeg for første gang på sensommer da vi var på københavns tur med håndballen. Jeg likte henne slettes ikke! Vet ikke hvorfor, men det mennesket der likte jeg bare ikke. Så fort snudde det.. Her om dagen lå jeg og Silje og funderte over når vårt gjennombrudd som venner skjedde. En konkret dato husker jeg ikke, men tror det må ha vært omkring oktober. Etter oktober var vi vært sammen nesten 24 /7.. om vi delte seng gjerne fler ;)
Jeg har fått meg en ny venn, en sjelevenn jeg kan snakke med alt om.. Alt er så naturlig. Silje har gjort livet mitt komplett og fikk meg til å glemme hva ensomhet var en stund.. Sammen til skolen, sammen til Mølla,Sammen på fest, sammen hos meg, sammen hos deg.. Så er vi med SAMMEN FOR LIVET<3 ja det håper jeg indelig.. Vil ikke miste en morsa til..

Når jeg minst ventet det ble idyllen brutt av at morsan ville oppleve noe nytt og begynne ett nytt liv i tigerstaden.. ;/ Det var en strek i regninga må jeg si og det har vel ikke helt gått opp for meg at jeg ikke skal se deg hver dag Silje... Så hva skal jeg nå gjøre?
Det kommer til å bli så utrolig rart uten deg rundt meg hver dag vennen<3
Hvem skal nå holde styr på når flyet mitt går? Når og hvor eksamen er? Få meg opp på skolen?

Venner kommer og går
Kun de beste består
Du har hjulpet meg og leget sår
Selvom det har krevd mang en tår

Piker vin og sang
Sammen badet vi i tang
På snørra har vi mang en gang gått
Men uten å få flått

På laguna Beach vi ramlet inn
Jammen var det litt av et syn
På flodhesten vi rant mil etter mil
Ikke rart folk var i tvil

Dunavar har hjupet oss mang en sørgfull kveld
Og bringt inn en rekke hell
Gutter er et mysterium,
La oss lage et serium.......

<3<3<3<3
http://www.youtube.com/watch?v=K_FfK90xNCY

Ingen kommentarer: