torsdag 12. juni 2008

Drømmen om å være Carrie Bradshaw for en dag....<3


Terapi for bad boys.. =Jobbing og jentefilmer..
Etter bruddet med meg og Lars har jeg vurtert mange valgmulighet..
1.Grave meg ned
2.Glemme han
3.Vise hva jeg er god for
4.Bli den samme den sprudlende jenta jeg var før jeg møtte han..
Jeg går for nr 4! :)
Han er et utro svin,en sviker, løgner og ja..jeg gidder ikke bruke flere negative ord på han.. Gidder faktisk ikke bruke flere ord på han i det hele tatt.. Goodbye.. Da var mappen med bildene av han slettet også.. Albumet har jeg fremdeles ikke hjerte til å brenne med tanke på hvor mye arbeid som ligger bak og fordi det er en del av live mitt..
Jeg har hatt et brennende ønske om å reise langt vekk for å unngå å møte på han men sommerjobben gjør at jeg må være her, så jeg får tenke fremover istedenfor bakover. Jeg har da trossalt endel å se frem til.. Jeg er da ikke mer enn 20 år og har hele livet foran meg.
Jeg skal komme meg gjennom sommeren ved jobbing,GODE VENNER<3<3 "Gutter kommer og går,mens venner består".. Det er faen meg sant gitt.. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere skattene mine!
Idag var jeg på kino for andre dag på rad.. Igår stod "En Ektemann" med Mc Dreamy på menyen mens idag stor filmen "Sex and the City".. Absolutt mest fornøyd med Sex and the City...."Gid.. Kunne jeg bare vært Carrie Bradshaw for en dag"...

Idag var dagen da jeg for alvor måtte innse at jeg denne gangen ikke bare var hjemme på en Weekend tur men er hjemme i Molde til 1 aug!! Nesten 2 mnd! PUST!
Dermed har jeg fått installert all bagasje i klesskapet, noe som medførte en del arbeid.. Når man rydder et klesskap finner man mange skjulte skatter og mye man lurer på om man var full når man kjøpte.. Til tross for skatter funnet kunne jeg ikke dy meg å bestille klær fra asos.com igår for den nette sum av 2000 :O
-Når man er vant til å ikke ha råd til noe og plutselig får feriepenger må man jo unne seg litt eller hva?
Klarte ikke å dy meg og måtte kjøpe tre topper på shopping idag også.. :)
Men er svært fornøyd og føler meg bedre..
Skulle gitt mye for å ha hatt en Mr Big som kunne laget et klesskap som Carrie fikk..
Mannen i mitt liv.... Hvor er du?

Ingen kommentarer: