onsdag 18. juni 2008

"Verden er full av magi, man må bare tro på den..."


Er dette dagen da vendepunktet har kommet? :)
Idag er første dag Lars ikke har greid og gjort meg trist og lei på lenge.. Enda han kontakten meg. Jeg er glad..super glad..
Da jeg tidligere idag så One tree hill ble jeg litt sentimental og tenkte på han, men jeg har bestemt meg for at han ikke skal få ødelegge livsgleden min lengre..

For en uke siden hadde jeg aldri trodd denne dagen skulle komme.. Verden er virkelig full av magi.. og nå har jeg jammen begynt å tro på den å..

For en uke siden ville jeg bare sove,aldri våkne fordi jeg visste du ikke lå ved siden av meg, imorgen står jeg opp med friskt mot og du skal ikke få ødelegge dagen min. Ingenting er som å bli møtt en trist og grå morgen av ett smilende barn, som ivrig forteller gårsdagens eventyr mens det overfaller meg med en klem..
Barnehagen er en flott plass og jobbe.. Når jeg ser på de savner jeg å være 3 år, bekymringsfri og kunne springe til en voksen og sitte i fanget og gråte om jeg ikke får viljen min..

Ingen kommentarer: