fredag 13. juni 2008

Den gang da......




I skrivende stund sitter jeg og blar gjennom håndballpermen med artikler og innkallinger til samlinger og spør meg selv "hvorfor jeg ga opp drømmen om å bli god..?"
Det var vel at dagen da jeg ikke lengre kunne leve på talentet kom brått..Det krevdes at jeg måtte ut å løpe, noe som ikke bare er kjedelig,men dog slitsomt..
Vilje er nøkkelen til alt og jeg rota vel vekk min nøkkel gang etter gang..
Jeg ville jo bare leve livet, ta en fest når det passet og gjøre det jeg ville.. Og å kombinere det med å være profesjonell idrettsutøver funker nok dårlig gitt.

Men i helga skal jeg trene masse håndball,4 timers økter både lørdag og søndag..Kanskje lysten kommer tilbake? Hvem vet? Det året med studenthåndball i gløshaugen jeg har hatt nå har vært fantastisk, kanskje mest sosialt,men det har vært fylt av glede og inne mellom har laget også vist glimt av bra prestasjoner..
Jeg og Guro har hvertfall blitt enig om at vi skal få til en ordentlig oppkjøring og begynte idag med en joggetur til Moldevannet...
Jeg er spent på hva helga bringer...

Ingen kommentarer: