torsdag 26. juni 2008

Til Ære for Trude og alle mine andre single venninner..LEV SEX OG SINGELLIVET og finn lykken :)




Nå har jeg og min kjære trude hatt en prat om alt og ingenting og samtalen endte med at jeg skulle finne positive ting med å være singel..
Etter å ha vært lenge i et forhold vet jeg ikke om jeg er den rette og spørre, ettersom jeg knapt husker tiden før jeg faktisk var i et forhold, men nå har jeg altså vært singel i ett halvt år..
Selvfølgelig savner man armkroken, lukten,og bli pjusket med til man sovner..
Bamsen kan selvfølgelig ikke gjøre helt samme nytten, men la meg fortelle deg noen nyttige ting om bamsen:
1. Den tar opp plass i senga så du ikke føler deg så ensom
2. Den har aldri 3 dagers skjegg
3. Den er alltid like søt
4. Den svikter DEG aldri
5. Den kommer ALDRI til å såre deg
6. Og best av alt... Den er der alltid når du trenger det som mest..
-Det som da er litt synd er at favoritt bamsen min fikk jeg nettopp av han.. Så da får jeg finne tilbake bamsen jeg hadde som barn..

Også over fra bamsekos til ja nettopp.. positive ting med å være singel;
Når du er singel har du tid til å finne ut hva som gjør deg lykkelig. Du blir sterkere og mer omgjengelig... Tro d eller ei ! :P

Vi har alle sett dem.. Lykkelig hånd i hånd,med hver sin Ica pose, på vei hjem for å lage middag der de sitter å småkliner på trikken og lykkelig går av på Adamstuen.
De kalles kjærestepar, men det jeg nettopp foklarte er ett spill, jeg skal vedde på at innenfor husets fire vegger, flyr grønnsakene (fra ica posen) rundt i rommet i det man diskuterer fremtidsplaner, bilkjøp og hvorfor den andre parten var så sent ute igår..

Dessuten er Singellivet en unik mulighet til å vokse som person og lære å sette pris på seg selv.
Tips: Skriv en liste over 10;) ting du kan gjøre som singel som ikke går når du har kjæreste, og bestem deg for å gjøre dem. ;) <3

Ingen kommentarer: