tirsdag 27. mai 2008

Sommeridyll..


Nå har jeg med god samvittighet bært senga ut og langt meg i sola med en kald øl..
Har satt på idyll av Postgirobygget og har det som plommen i egget.. :)
Jeg og Silje fant ut at vi skulle ha en avslappningsdag til, for etter to eksamener blir man litt tappet for energi.. Så idag har det vært klesvask og rydding som har stått på dagsplanen og senere ikveld skal jeg på trening.. På den fronten må det strammes krafig opp gitt. Føler jeg ved vårens innspurt ikke har gåttt helt inn for "Jorun Roede" konseptet og det går ikke ann.. Men sånn er det når man knapt eier nåla i veggen og grønnsaker er dyrt.. I sommer skal jeg og Guro trene oss opp og være klar for håndball i Køben og videre utover sesongen.. Det er ofte et problem med meg.. Jeg kommer først i form i slutten av håndball sesongen og det er litt kjedelig så vi velger å prøve å begynne oppkjøringen litt tidligere i år..

På bilde er min idylliske veranda :D hehe..

Ingen kommentarer: