mandag 26. mai 2008

Two down...One left ;)



Ja..jeg snakker så klart om eksamen.. Har ikke fått tid å blogge de siste dagene noe jeg synes var sikkelig trist, men har man eksamen så har man eksamen.. Magefølelsen sier meg ikke så mye.. Men jeg satser på jeg aldri får se ex phil bøkene igjen ;) Idrettsosiologien gikk så som så ... Hvis jeg besått den eksamen kan du si Sensor har en jævli god dag..Jeg er lei av og lese og det stod så mye vrøl at jeg bare la meg til å sove.. Men fikk oppgave om sport og medier så fikk rabla ned seks sider og se hva sensor synes ;) At jeg kun hadde kompendiet og maglet de fire pensum bøkene har kanskje noe å si det også?
Nå har jeg lyst å være uthvilt... Og når jeg er uthvilt vil jeg gjøre mye morro!
Den kommende uken skal jeg være flink og lese ordentlig på eksamen..Jeg vil bestå barn og ungdomsidrett!! jeg vil jeg vil, og da skal jeg få det til!:D
*Viktig å vre positiv*
Jeg fikk i hvertfall ikke lest noe når trude begynte å legge ut gamle gode bilder..Herre gud føles ut som igår.. også er det fire år siden..
Begynner jeg å bli gammel? :O
Legger ut to av de artige bildene... Enklete ting er man glad forandrer seg <3 linser..
For å motivere meg selv til en siste lesing skal jeg sette opp ønskeliste over ting jeg ønsker meg/trenger og når jeg er ferdig med siste eksamen skal jeg kjøpe meg no<3
-Sommerkjole
-Sommersko
-Sminke(Foundation,pudder)
-Sommerparfyme
-En fin og sommerslig jakke
-Undertøysett
-Flere solbriller
-Fin sko
-Bukse
-Dongrikjole
<3<3<3<3
Nå skal jeg se filmen Guess Who og slappe av i hele dag :) :) :)

Ingen kommentarer: