mandag 1. juni 2009

Det er hva jeg kaller en smak... AV SOMMER! ¤



Jeg er hjemme i Molde på helgebesøk.
Temperaturen viser over 20-tallet og det lukter grill,solkrem og jordbær! :)
Jeg blir lykkelig av varme. Som om noen trykker på en knapp inni meg. Alle mennesker blir så mye penere når solen stråler. Brunfarge og vakre smil kan få hvem som helst til å ligne Norges nye Top Model! Det er litt rart.. Er det ikke? ;P

Hver gang jeg kommer hjem på besøk føler jeg meg som en prinsesse. Det er luksus å ha mer enn to pålegg å velge i, og få servert laks til middag og jordbær til dessert.
Min personlige økonomi dette halvåret kan beskrives med et ord: "FINANSKRISE!!". At lånekassa kun beatler stakkars meg snaue 6000 kr i måneden er en skam. Jeg lever bokstavligtalt under fattigdomsgrensa (som tilsier en inntekt på under 85.000 kroner i året for en enslig person.)
Med husleie på 4300, strøm på ca 500 i mnd, satsmedlmeskap til 400 og internett til 100, må jeg leve på husmands knekkis og First price nudler for å kunne spandere en 6 pack tuborg på meg selv en lørdag i måneden! Og det sier seg selv at det ikke skjer! Man blir lei av knekkis og nudler også!
Heldigvis har jeg verdens snilleste pappa som stiller opp <3
Jeg er suuuperglad i familien min :) <3 Gleder meg til å være hjemme med pappa og søsteren min i sommer!

Ingen kommentarer: