fredag 5. desember 2008

Come back to me..

Jeg blir grønn av misunnelse når jeg tenker på at Silje va på Minor Majority konsert igår uten meg..:/
Idag er jeg syk..Har vondt over alt. Jeg ble sliten av å dusje!! Det er så ufattelig kjedelig å bli syk.. Jeg er ikke vant til det og blir rastløs med en gang. Lurer på om Influensan har satt sitt preg på kroppen. Hele kroppen verker, magen er fucka, jeg er varm og kald og irritert!
Idag gikk jeg glipp av englejakt med barna i barnehagen:/
Og hvis jeg går glipp av mer denne helgen klikker jeg.

Jeg er sykt umotivert til studie og det meste nå..
Faller hele tiden tilbake til drømmen om å bli journalist. For barnehagen er høyst sannsynlig grunnen til at jeg ligger her. Fordi jeg har vært kald på føttene altfor lenge og barn har hosta i kaffekoppen min.. Damn
Orker ikke ligge her.
Har tusen ting jeg skulle gjort.
Men det blir nok bare senga hele dagen til jeg får liggesår!!

1 kommentar:

Silje sa...

I will come back to you.. soon