søndag 7. desember 2008

Antibiotika helvete og ønske om søndagsmann i veita...


Formen ble ikke noe bedre på fredag, så det endte med at jeg måtte ta turen til legevakta..Når jeg frøys med 3 dyner var vel det på tide og innse at noe var galt.
Etter 5 prøver fikk jeg konstantert at jeg hadde infeksjon i kroppen og nå ligger jeg her med antibiotika...

Den jævla antibiotiken tar knekken på meg snart...Har faen meg pådratt meg alt som står på:mulige bivirkninger...
Jeg er lei av å ligge i den jævla senga nå. Ikke flere episoder cæsar å se.
Ikke flere filmer.

Her i veita står det til som aldri før. Min kjære samboer havna uttpå igår og idag er hun omtrent like redusert som jeg som er neddopa på antibiotika.
Vi er faktisk så reduserte at vi ikke har greid å komme oss ut til stua en gang. Her ligger vi på hvert vårt rom og diskuterer "gullkorn fra barnemunn".. alt de barna plukker opp altså...

Her ligger jeg og lengter etter en kjæreste å lage pepperkaker med.. Mens mai derimot lengter etter en å ha sex med... Enn viss forskjell på hva vi ønsker her i veita idag..
Mitt forslag var å få tak i en jeg kunne lage pepperkaker med så kunne Mai få ha sex med han etterpå.. Da hadde vi begge i Veita vært godt fornøyd med søndagen ;)

Finnes søndagsmannen?

Ingen kommentarer: