tirsdag 25. november 2008

Rydde plass i livet....


Idag har dagen gått med på rydding på mitt lille rom! Ikke vet jeg hvor mange kvadrat det er,men det er helt klart ikke mange. Utrolig nok kan det ta hele fire timer å få det fint her inne. Men nå er det rett så koselig :)
Når man rydder finner man mange skatter.. Idag dukket gamle kjærkighetsbrev, en personlig cd fra Silje og et par "forsvunne" klesplagg opp igjen..
"Den som leter finner" heter det vel...OG idag fant jeg:)

Jeg har altfor få av de dagene jeg bare er hjemme og rydder opp i livet mitt.. Tar meg tid til å vaske klær,rydde og bruke tid på meg selv.
Det hører med til historien at jeg ikke bare har brukt tid på meg selv, men laget noen julegaver og pakket de inn..

<3
Jeg er betatt av deg............. og tenker på deg..(....)

XxX

Ingen kommentarer: