onsdag 14. januar 2009

Vinterkos, stearinlys, Sats og lange ønskelister...


Jeg hater å fryse. Av og til lurer jeg på hva jeg tenkte på da jeg valgte å spesialisere meg innen natur og friluftsliv!
Nå i det siste har jeg jobbet mye i barnehagen,og de fantastiske ungene er motivasjonen for å gå på jobb når gradstokken viser nærmere 10 minus...
Men etter en laaang dag på jobb er det ekstra godt å komme hjem, legge meg i senga å varme meg og tenne masse stearinlys! Jeg er hekta... Det er såå mye koseligere med brennende lys enn ekle lyspærer som blender deg.. Det er kanskje den ene tingen jeg liker med vintern, at lysene kommer til sin rett. Det sier vel hvor mye jeg setter pris på vintern når det er det eneste positive jeg kommer på.. haha!! Jeg hadde nok greid meg helt fint uten den! Pensjonist tilværelsen skal helst tilbringes i spania!

Det nye året har bydd på kun et fall på isen(bank i bordet!!) og jeg og lise lotte har utrolig nok kommmet igang med treningen. Igår meldte jeg meg inn i sats og fra nå av skal det trenes jevnt og trutt! Minst to ganger i uka+ håndballtreningene kan det bli bra :) jeg gleder meg til å komme i bedre form...men det er jaggu hardt å komme igang.. men "når enden er god,er allting godt.." hehe...et handler bare om å ikke gi opp for tidlig.. Man blir ikke noen ting uten trening..

Etter jul har jeg hatt et ganske snevert budsjett så nå venter jeg bare på stipendet og ønskeliste over ting jeg vil kjøpe meg er laaang:

*Iphone
*Solbriller(Pilot og vintage,et par rosa) :)
*Pc etui
*Body butter
*Nike joggebukse
*Frisør shampoo
*Kjole
*Noen nye topper
*Hansker
*Nike shox sko

Ja da får jeg bare legge meg og drømme om alle ønskene mine og satse på at stipendet tikker inn det nærmeste dagene.. Imens skal jeg trene og spise sunt ;D

Ingen kommentarer: