fredag 21. november 2008

All I want for Christmas is you...



Det er lenge siden jeg har tatt meg tid til å skrive. For å skrive må jeg ha inspirasjon, noe jeg forsåvidt har hatt, men tiden og tankene har ikke stekt til.
Men nå nærmere jula seg med stormskritt og jeg er blitt 21 år, forhåpentligvis litt klokere og kanskje tatt riktig studievalg siden sist jeg skrev.

Høsten har bydd på mange nye ufordringer, men livet går som i fjor hovedsaklig ut på håndball og skole. Jeg går i denne perioden og lurer på om jeg omsider har havnet på
riktig studie etter 4 forsøk.. Man lærer av sine feil, gjør man ikke? :P
Men når vet man om noe er riktig.. jeg savner følelsen av å føle at dette er noe jeg virkelig vil... !!

For å motivere meg selv i motvind og snøstorm har jeg tatt meg tid og skrevet en ønskeliste så jeg kan drømme om at julenissen husker på meg i år:
-Sovepose
-Tursekk
-Buff
-Ullundertøy
-Ullvangsokker
-Vanter
-HimmelBlå cden
-Svarte Støvletter
-scrapbook ting
-Joggebukse(nike)
-ekstern harddisk
-festklær(kjoler,skjørt,topper)
-Enkle øredobber
-Gull klokke
-filmer:The holiday, sex og singelliv, sex and the city boksen, Disney filmer
-brettspill
-Ullgenser(rosa ordentlig)
-Kari Traa lue(hvit,rød, Ikke rosa :O )
-Norrøna falketind jakke(rosa)
-Bjørn Borg pysjbukse
-Kari Traa tykksokker
-Vin
-Stekepanne
-Forkle

Da er det bare å ta kvelden og drømm videre:D

Ingen kommentarer: