tirsdag 20. mai 2008

Den som leter finner......?


Et hode, tusen tanker.

Et hjerte,mange følelser.

En kropp,mange bevegelser

En Jorun, bare en Jorun


Så hvem er nå vel egentlig jeg..i passet beskrives jeg som ei 1,78 cm høy jente,med blå øyne og av årgang 87.

Jeg har mang en gang sett meg selv i speilet og spurt som Sofie i Sofies verden gjorde "Hvem er jeg?" Mange spørsmål uten svar dukker til stadighet opp i hode,men for hver dag som går nærmer jeg meg svaret. Svaret på hvem jeg er vil vel først avligge den dag jeg finner veien til himmelen.. Summen av mine handlinger,valg og adferd vil tilslutt danne :Jorun..

Så langt har jorun oppnådd dette:

1.Et langt kjærlighetsforhold på tre fine år<3

2.Fullført videregående

3.Prøvd tre forkjellige utdanninger(Journalistikk, kunst/media,idrett) uten hell

4.Kastet vekk håndballtalentet jeg en gang hadde

5.opplevd sorg og glede på sitt verst og beste..


Det som ikke dreper deg..vil gjøre deg sterkere , jeg velger å leve i den trua.

Men dog en rekke mislykkede ting på lista har jeg lært mye om livet og velger og tro at etter en dårlig dag kommer en god. :)

Når enden er god er allting godt...

Ingen kommentarer: