fredag 19. juni 2009

Fenomenet Blogging


Jeg sitter å tenker over hva som egentlig får folk til å blogge!?
Blogger du og hvis du gjør det, hvorfor startet du?
Jeg begynte for ett års tid siden da jeg hadde kjærlighetsorg. En venninne anbefalte meg å lage en blogg der jeg kunne skrive ned tankene mine. Det var en fin ide egentlig. Litt skummelt men allikevel litt spennende og vite at hvem som helst kan lese det du skriver. For det er jo det dagens samfunn handler om,er det ikke? Å se og bli sett!

Det er noe man bør tenke over. Hvem som helst har tilgang, så man må passe på hva man skriver...
Jeg har de siste dagene tittet innom de meste besøkte bloggene, i Norge er Ida Wulff den mest besøkte. Hun er igjen inspirert av Isabella Löwengrip, som har Sveriges mest besøkte blogg. Det slår meg at begge disse jentene er under 20 år. Hva har de gjort for å få så mye Pr? Jeg må innrømme at jeg er imponert..
Når man blir så Stor innen blogging blir det jo en livsstil. Men hvor mye tid er det sunt å bruke på blogging egentlig? Har man mistet poenget når man bare skriver fordi man føler at man må og egentlig ikke har noe å formidle? Jeg ser for meg at å ha "fans" som forventer at man skal skrive opp til flere ganger daglig er ikke bare lett.. Man må jo også ut i verden og oppleve for å finne ting å skrive om! :) husk på det!
Blogglisten

Ingen kommentarer: